Burde spurt Boots Apotek

Kampen om apotek-kundene er tøff, og de aller fleste av oss velger apotek utifra geografisk plassering. Boots Apotek ønsket en mer distinkt og emosjonell reklame, som kunne bidra til å styrke merkevaren gjennom å skape et etterlatt inntrykk av at Boots er en pålitelig, tillitvekkende og omsorgsfull rådgiver. Samtidig var det ønske om å skille seg fra øvrig apotek-kommunikasjon ved å by på litt mer varme og glimt i øyet – men uten å miste det faglige perspektivet.

År

2022

Produsent

Pravda

Regissør

Morgen Borgestad

Vi etablerte konseptet "Burde spurt Boots Apotek". Vi er mange som går rundt med spørsmål vi ikke vet svaret på, fordi vi mangler helsefaglig kunnskap.

Ingen spørsmål er dumme, samtidig føles det av og til likevel kanskje slik.

Med det nye konseptet skal Boots senke barrieren for å be om råd, og bidra til at flere tenker på apoteket som en destinasjon for faglige helseråd og gode tips.

Gjør du det, vil du rett og slett takke deg selv senere.

Vil du jobbe med oss?